urare de bine

se incepe un pic pozitiv ziua de azi. Dus ce s-a vrut refreshing ( a fost, dar dupa 4 ore de somn, tot nu e de ajuns), ascultat o carte f interesanta, positioning, despre marketing, advertising, cum sa pozitionezi un produs pe piata, mi-au mai venit si idei pt reclama (idei inca in fasa, dar sper sa iasa in cuarnd), plimbare f scurta prin cismiugiu (teoretic eram in timpul serviciului, dar o plimbare in parc dimineata nu se poate refuza sub nici o forma :P)si acum am ajuns la genericul numit birou, unde trebuie sa scriu niste chestii si cam atat cred. nu e sefa :D, dar oricum nu e mare lucru de facut. mi-am adus de ale mele sa fac. tot la reclame ma chinuie talentu :-s


aa, de fapt incepusem sa scriu asta pentru ca auzisme niste lucruri dragute in "cartea" de dimineata (abia am ascultat o ora, dar abia astept sa vad ce e mai departe). deci:


1. nici o problema nu e indeajuns de mare sa nu se poata fugi de ea. (nu luati in serios!!!, cu toate ca ideea este extraordinar de tentanta...)
2. you can't get there from here! ( sa-ti cunosti bine pozitia inainte de a-ti propune o destinatie)
3. first, you have to find the hole, in order to know how and with what to fill it.
4. societatea de azi este overcommunicated, asa ca nu te plange ca nu exista comunicare, mai bine gaseste modalitati de a o simplifica
5. ONESTITATE
6. nu este nimic rau in a-ti cunoaste locul si in a-ti asuma responsabilitatea pentru el. e primul pas catre mai bine (ex reinventarea Skoda)
7. ceva optimist acum, I WISH YOU TO BE LOVED AS MUCH AS YOU DESIRE AND NOT AS MUCH AS YOU DESERVE !
8. s-a stabilit prin teste si exemple empirice ca memoria functioneaza cel mai bine in cifre de 7, 7 minuni ale lumii, 7 zile ale saptamanii, 7 porunci retinute din 10( de un average joe), asa ca m-am oprit si eu la 7 "intelepciuni asumate". nu de alta, dar nu era sa irosesc spatoiul virtual nelimitat de pomana.

si acum va urez o zi buna! (adica tie, deii, singura mea cititoare:)))))


ps. imi cer scuze daca te-a deranjat commentul meu(exista fff putine sanse sa citesti asta, dar sa fiu eu cu mintea impacata) a fost brusc, si presupun ca din nevoia de anu fi pe deplin fericita. fucked up mind, huh?



si acum chiar va las in note optimiste ( pasarelele chiar erau fericite azi dimineata in cismigiu :)



i love her, because she moves in her own way. (now...wouldn't that be nice?)

you don't pull my strings, cus i'm a better man moving on to better days :D

Comentarii

Anonnnymus a spus…
Hm, Cismigiul e destul de chili dimineata incat sa-ti trezeasca tooot spiritul... si remember arici, n-are ce sa fie rau, are ce sa fie bine, ai pe cer Caru'Mare si... pe Deii langa tine :D.Preferatul meu e nr.1 :) Tu esti oglinda care minte iti spune ceva?
Anonnnymus a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mitzoaca a spus…
hm....nu sunt sigura ce ar trebui sa-mi spuna.
adina a spus…
hhh [clearing throat]... si pe mine cui ma lasi?? sunt si eu un cititor pasiv.... ba mai bine zis ocazional... DAR SUNT, EXIST, NU SUNT NEGLIJABILA!!! hehe, nu tipam (dar tipa stomacul din mine:( ).
Anyways, frumos din partea ta... sa mai tot faci asta, vad ca te face sa te simti bine... Chiar si cand n-ai chef, merge o plimbare prin parc si carte pozitiva... Ehhh, ma rog, poate mai merge ceva... O inghetata, ce, tu la ce te gandeai??
mitzoaca a spus…
normal ca la inghetata....:))
mazette a spus…
Si eu iti doresc o zi buna.Intotdeauna sa fie buna :D

A... si... era sa uit...mai nou sunt si eu o cititoare de-a ta :D

Postări populare