oooooooooffffffffffffffffff.....................

da, un mare oooff.

de cateva zile aveam presimtiri nasoale. sau mi se parea mie ca nu-s tocmai pozitive, oricum. si mi se parea ca tot rasul si toata joaca din vacanta nu faceau a bine. ca doare e legea firii ca atunci cand te bucuri cam mult sa patesti ceva rau ca sa compenseze, sa nu cumva sa te obsnuiesti prea tare cu binele.
si uite ca s-au adeverit.


si in metrou ma gandeam cum ar fi sa-mi zica el, "stii, monser, noi nu ne mai potrivim, ca eu sunt cu altcineva" da am zis ca neah, nu are cum, nu ma mai gandesc la asta. in schimb o sa ma gandesc la cat de tare mi-a fost dor de el, sa sper ca si lui i-a fost macar un pic, si sa ma gandesc la cum o sa ne sarutam. dar....am presimtiri bune catodata.

a fost un pa frumos, linistit, "am nevoie de altceva, ceva ce tu nu-mi poti da si ea poate. si am nevoie de asta acum." ce mai poti sa zici aici? nimic. decat OK, daca asta vrei, asta o sa se intample. nu se poate sa tii pe cineva langa tine, nu poti sa stai tu cu forta langa cineva care nu are nevoie deloc de tine.
pan la urma imi dau seama ca totul in lumea asta se reduce la nevoie. ai sau nu ai nevoie de cineva. si el nu are de mine.
mai conteaza ca eu aveam nevoie de el? neah...

aici era vorba de cine incepe primul jocul cu "am sau nu am nevoie de tine" si cine incepe castiga. si eu nu am inceput.

pragmatismul este bun, se pare. dar un astfel de pragmatism in care nu-ti pasa de altii...sau poate iti pasa si nu arati. nu stiu. nu zic ca lui nu i-a pasat de mine,sunt sigura ca da. altfel nu-si mai racea gura sa-mi zica de ce . apreciez totusi sinceritatea lui, uneori un pic exagerata, ce-i drept.

e deja mult prea intim ce scriu aici, dar nu am cui sa-i spun, "prietenele" mele sunt prea ocupate cu propriile orgolii. dar, dupa cum zicea si el, o sa ma descurc singura si fara sfaturi si directii.si eu cred asta, da-mi era bine si cu ele...

sper ca daca citesti ce am scris aici sa nu te simti in nici un fel jignit. e ce simt ACUM, dupa ce m-ai sunat sa-mi spui ca ti-am luat periuta si ca a mea era in cosulet. si erai pe strada si te duceai sa te intalnesti cu ea. maine, sau poate chiar mai tarziu nu o sa mai gandesc chiar asa, sau o sa-mi schimb parerea radical. dar acum e acum.si nu pot sa scriu ce as simti peste 3 ore. nu-s dumnezeu sa le stiu pe toate.

as fi avut atatea sa-ti spun aseara, dar nu am putut. gandul ca ar suna penibil pentru tine daca as spune ca abia asteptam sa te vad, ca astea doua saptamani au trecut greu si ca ma gandeam la tine muuult.ca acum imi pare foarte rau ca ai ales pe altcineva. ok, nu-i un concurs intre mine si ea, sau intre mine si oricine altcineva vrei tu, dar tot as fi vrut sa mai raman cu tine. ma pregateam, oricum, de despartire, da ma asteptam sa vina un piculet mai tarziu si din alte motive. si aseara iti paream penibila ca eram trista si nu vorbeam. asa sunt eu. si sa fi zis tot? ce rost mai avea? m-ai fi privit cu o expresie "grow up!" si am preferat sa nu zic nimic. nu sunt o comunicativa eficienta, se pare.

sper ca nu am dat prea tare in melodramatic si tragic si patetic. e doar ce simt acum si nu am avut curajul sau timpul sa ti le zic. ar mai fi multe, dar....ce rost mai are?? NU MAI CONTEAZA.


aa, si daca tot sunt eu "din nefericire foarte speciala", cum altfel ar mai trebui sa fiu sa nu mi se mai zica, "da, da esti copil".? ca deocamdata refuz sa ma transform in FEMEIA aia pe care o viseaza toti barbatii, aia conservatoare si logica si rationala, cu cariera bine pusa la punct, cu idei clare despre cine este si vrea sa ajunga (nu ca ar fi ceva rau in asta), independenta de absolut toata lumea, rece,imbracat la costum, machiata si rationala, aia care zambeste dragastos cand copiii le sparg vaza lor preferata sau le strica pantofii cei mai scumpi sau cele care inchid ochii cand prietenul le insala, ca de, sa nu stricam armonia cu o cearta...daca asta isi doresc barbatii, atunci ma reprofilez pe femei. nu cred sa ajung vreodata FEMEIE.

ce e atat de rau la naturalete? am atata dragoste de daruit, incat o sa ma inec intr-o buna zi in ea. nimeni nu prea mai stie sa inoate.



Comentarii

Postări populare