taci!



vreau sa fie liniste. am inchis si muzica [ascultam alejandro sanz care ma obsedeaza de cateva zile in continuu, imi imaginez ca toate cantecele lui sunt scrise pentru mine sau sunt scrise sa exprime ce simt eu..]

azi vreau sa fie liniste.

vreau ca pentru o zi lumea sa nu poata sa vorbeasca, sa nu faca zgomot. doar sa asculte. ce sa asculte daca toata lumea tace? sa se asculte. sa asculte tacerea.

azi vreau ca toata lumea sa comunice prin semne, sa se uite ochi in ochi atunci cand isi vorbesc, sa ASCULTE. doar atat.

azi nu am chef de mine. azi am chef de tine. vreau sa ma asculti si atunci cand nu iti vorbesc, vreau sa ma simti.

azi vreau tot ce nu am putut sa am ieri.

iar maine...maine nu o sa mai fiu eu cea de azi. poate maine o sa vreau altceva. poate maine o sa vreau sa-mi zici si tu "azi am chef de tine". si o sa-mi fie de ajuns pentru ziua de "azi"...

promit!

Comentarii

mazette a spus…
intotdeauna vrem azi tot ce nu am putut sa avem ieri. Intotdeauna vrem sa avem ce nu avem, sau ce nu putem sa avem . Cel putin eu.


Cand incerc sa citesc comentariul, mi se impleticeste limba :)).
Anonnnymus a spus…
hmm..e surprinzator cat de "la fel" poti fi si maine,la fel ca si azi, la fel ca si ieri, tocmai din cauza lucrurilor pe care continui sa ti le doresti, lururi care nu dispar, lucruri care nu se intampla, lucruri pe care le vrei mai bune, lucruri fara de care, pur si simplu, nu poti. Asa ca nu vreau sa aud ca maine n-o s a mia fii ce-a de azi, pt ca te cunosc, si nu poti :P e normal ca maine sa prea vrei altceva, dar asta se ataseaza la ceea ce esti constant. muhahahaaa

Postări populare