i got the right to be wrong

my mistakes will make me strong.


am ascultat azi mult joss stone. e frumos. adica muzicA si versurile ei sunt frumoase.






azi am facut pace cu mine, cu sentimentele mele de revolta si nedumerire, cu tot ce nu ma lasa sa gandesc. nu inseamna ca le-am inteles pe toate. si am facut pace. si mi-am luat flori pe care le-am daruit. e ca si cum mi le-as fi dat mie, ca premiu pentru concluziile la care am ajuns. (si nu, deii, nu-i sa ma scot,asta e motivul florilor, ca nu retrag ce am zis, asta era aseara..., dar ar trebui sa intelegi starea mea) din atata "specialitate" o sa devin atat de speciala ca nu o sa ma mai inteleg nici eu :)). dar o sa ma inteleaga cineva, si acel cineva o sa inteleaga totul, nu doar ce-i convine sau ce vrea sa vada. sau doar ce are NEVOIE.



totusi ,ma bucur ca pot oferi bucurie, macar pentru cateva zile. ( asta zic doar asa, sa mi ofer mie putina bucurie acum, hehe) dar tot e frumos sa faci cate o lume sa se simta bine.


azi mi-am cerut iertare si mi-am oferit flori, bujori roz parfumati. si de azi ma gandesc la mine. si de azi ma iert.

Comentarii

Postări populare