la multi ani




mie!

[patetic sa-mi zic singura?] :D

da tot imi zic, na.

Comentarii

Anonnnymus a spus…
Super Arici Pogonici!!! La multi ani!!!!!!! si sa stii ca Dei te iubeste muuult mult mult si pot sa fiu eu Kryptonite-ul tau :)macar pe jumate, si mai ales azi! Rise and Shine, be it Brasil, London or Bucarest today!
mazette a spus…
La multi ani!! ^_^
:* >:D<
adina a spus…
Mihaela, eu vreau sa iti spun la multi multi ani... sau bani.... sau..... FANI, ca de asta sunt sigura ca iti doresti :D. Stiu ca eu nu sunt un fan DIN ALA de care vrei tu, dar sunt un altfel de fan.... Chiar sunt, o stii, ca ti-am mai zis.... Fato, de ziua ta iti urez... hum, ba de fapt iti "ordon" :D sa ai o viata foarte super ultra misto de acum incolo... asa cum vrei tu sa fie si mai ales CU CINE vrei tu sa fie.... Te imbratisez [hooks :D].
mitzoaca a spus…
hook u too, draga adaina! :*
si arici, stiu ca esti kryptonyte, si multumesc si draga frozen dreams, oricine ai fi :)

pups si hooks! :*

Postări populare