powerless....

si da, iata-ma aici, unde am vrut sa fiu toata satamana. e bine. e cozy. asa trebuie sa fie? imi place, cel putin.



si ma gandesc din nou la strings attached sau nu. si de ce nu strings? sforile iti dau un sentiment de siguranta totusi.imi aduc aminte de filmul lui almodovar, atame. ne place sa fim constransi. saupoate cuvantul asta e prea mult. ne place sa stim ca cineva depinde(in mai mica sau mare masura) de bunovointa noastra.iti da un sentiment de importanta.
am deviat de la subiect.
vroiam sa scriu despre cat de bine e sa fii attached de o sfoara(a se citi relatie ...oficiala)

ce vorbesc doi oameni indragostiti? mereu m-am intrebat asta.si continuu sa ma intreb. vorbesc banalitati care pentru ei capata valoare de discutii schimbatoare de lumi. sau vorbesc ca doi oameni indragostiti? si tot nu stiu ce inseamna asta.
devine patetic ce scriu, dar se pare ca nu-mi stric reputatia de a merge mai departe pe drumuri ce nu duc nicaieri. incapatanare bolnava.

mi-e dor si mi-e frica. daca nu o sa fie?

Comentarii

Postări populare