am zis.




salutare tuturor! (nu stiu cine sunteti voi cei ce veti avea rabdare sa cititi ce scriu, dar e de bun simt sa salut...)

si uite asa imi incep alt blog. mai am unul pe care am scris 3 articole in care ziceam ca sunt cu 3 ani in urma vietii mele...trista concluzie.
totusi, situatia s-a mai schimbat, sau asa imi place mie sa cred. incep sa vad realitatea putin diferit.

am vrut ca primul post, adica asta, sa fie special. de fapt, incepusem alt articol despre celebra regula "no strings attached", pe care vroiam s-o desfiintez. o sa il termin intr-o zi. dar apoi mi-am dat seama ca nu scriu pentru nimeni, nu vreau sa impresionez pe nimeni, nu vreau sa ma prezint in lumini colorate, vreau doar sa scriu ce-mi trece prin cap, fara pretentii de articol inteligent.

azi e bine. 3 minute la telefon cu cineva, muzica buna si gandul haihui. va trebui sa-l chem inapoi in curand, sa-i fac morala si apoi sa-i dau iar drumul. si din nou sa-l prind, si din nou sa-l eliberez, pana cand o sa vina singur inapoi. un pic de nebunie nu strica.

cred ca e de ajuns.

azi am un facalet de cumparat. :)

Comentarii

Postări populare