sange albastru

cum nu mai produc nimic, financiar vorbind, de vreo 3 luni, am inceput sa culeg zmeura pe plantatia din Utvik. lucru plictisitor, si dc si ploua, atunci sigur ai prefera sa faci altceva. sunt si capsuni aici, dar ma limitez sa le mananc, ca spatele doare ingrozitor daca vrei sa le culegi...

aici sunt angajati si 10 polonezi care culeg zmeura si capsuni in mare viteza. oricat am incercat sa-i ajung, n-am reusit. plus ca ei incep munca la 6, ora la care nu sunt treaza nici macar din greseala. ziua mea de lucru incepe la 10.

si scopul povestii, azi dimineata Mutter-Mutter, bunica lui Roger, a zis ca e bine asa, ca doar nu-s poloneza, eu sunt *Roger's Lady*.

gata, ati inteles??! eu sunt o Lady, cu sange albastru si miros de zmeura proaspata!

Comentarii

Unknown a spus…
o sa-ti fac o reverenta cand ne mai vedem ;)
ana a spus…
Asta este viata..cand mai buna cand mai rea...decat sa stai degeaba e bine sa culegi si zmeura,nu?cam geru cu joburile pe criza asta!

Postări populare